Konkursu HIT Pomorza 2012

Konkursu HIT Pomorza 2012
Związek Gmin Pomorskich, po raz piąty włączył się w organizację Pomorskiego Gospodarczo – Samorządowego Konkursu HIT.  Konkurs ten w tym roku odbędzie się już po raz dziesiąty, a jego głównym organizatorem jest Konwent Starostów Województwa Pomorskiego.

 

Celem konkursu jest wskazanie i uhonorowanie najcenniejszych osiągnięć zrealizowanych w Województwie Pomorskim w sferze gospodarki, ekologii i samorządności. Konkurs pozwala na wyłanianie i promowanie najlepszych produktów, usług, dokonań firm i samorządów lokalnych, a także przedsięwzięć ekologicznych i organizacyjnych. Stanowi również atrakcyjną formę promowania osiągnięć oraz współdziałania sektora gospodarczego samorządów lokalnych.

Konkurs zostanie przeprowadzony w następujących kategoriach:

  • Produkcja,
  • Handel i  Usługi,
  • Rolnictwo i  Przetwórstwo  Żywności,
  • Ekologia,
  • Organizacja i Zarządzanie,
  • Edukacja, Kultura i Sport,
  • Samorządność.

W konkursie mogą uczestniczyć produkty, usługi, przedsięwzięcia ekologiczne i organizacyjne oraz działania samorządów zaplanowane lub zrealizowane na obszarze województw, na terenie których organizowany jest konkurs.

Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w tym cieszącym się coraz większym zainteresowaniem przedsięwzięciu.

Zgłoszenia można dokonać do 15 kwietnia br.

do pobrania: regulamin konkursu, ankieta i karta zgłoszenia.

Bezpośredni kontakt z biurem konkursu HIT pod nr tel. 67 214 51 91, 67 214 27 86,
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ,  www.konkurs-hit.pl.

Adres Biura Konkursu HIT: 64-920 Piła; ul. Grunwaldzka 2

lub z Biurem ZGP pod nr tel. 58 344 75 31, 608 346 988, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.